Abonamente

Free, Standard, Premium sau Enterprise?

Credem că eficiența nu ar trebui să fie complicată sau costisitoare. Alege dintre cele patru planuri concepute să se potrivească nevoilor și bugetului tău.

Abonamentul Standard

119 LEI / an / companie

  • Descărcare automata facturi trimise și primite
  • Filtre pentru căutarea facturilor
  • Rapoarte, print bulk facturi, export Excel, ZIP, PDF
  • Transmitere automată facturi de la furnizori, din SPV, direct pe emailul tău (opțional)
  • Transmitere automată arhivă lunară pe email
  • Notificări scadente facturi pe email (opțional)
  • Maxim 10000 de facturi* (facturi trimise + primite)
  • Stocare facturi pe toată durata abonamentului
Începe gratuit (6 luni)

Abonamentul Premium

249 LEI / an / companie

  • Descărcare automata facturi trimise și primite
  • Filtre pentru căutarea facturilor
  • Rapoarte, print bulk facturi, export Excel, ZIP, PDF
  • Transmitere automată facturi de la furnizori, din SPV, direct pe emailul tău (opțional)
  • Transmitere automată arhivă lunară pe email
  • Notificări scadente facturi pe email (opțional)
  • Maxim 50000 de facturi* (facturi trimise + primite)
  • Stocare facturi pe toată durata abonamentului
  • Suntem deschiși la sugestii pentru a adăuga funcționalități noi
Începe gratuit (6 luni)

Ai nevoie de un plan personalizat?

Dacă ai nevoie de un plan personalizat, te rugăm să ne contactezi și îți vom oferi o ofertă personalizată.

Enterprise

Acest plan este conceput pentru cei care au mai mult de 50.000 de facturi pentru o companie sau pentru cei care vor sa gestioneze facturile pentru mai mult de 5 companii.

Ce include?

  • Toate funcționalitățile din planul Premium
  • Număr personalizat de facturi arhivate
  • Număr personalizat de companii
  • Suport premium

Prețuri de la

499 lei /an

Începe gratuit (6 luni)

Prețul va fi calculat în urma discuției cu un reprezentant al companiei noastre, în funcție de nevoile dumneavoastră.

Ești o companie mică și ai un număr redus de facturi?

Free

Acest plan este dedicat companiilor care gestionează un volum redus de facturi și care nu își permit un abonament plătit.

Activarea planului Free se face în urma unei discuții cu unul dintre reprezentanții noștri, pentru a înțelege mai bine nevoile și cerințele dumneavoastră.

Întrebări frecvente

Dacă nu alegeți să vă actualizați la un plan plătit, sau sa ne solicitați planul FREE, contul dvs. va fi suspendat. Veți putea să vă actualizați planul în orice moment și veți avea acces la toate facturile dumneavoastră.

Numărul de facturi se calculează ca suma facturilor emise și primite (preluate din SPV) de la momentul primei sincronizări cu ANAF.

Puteți să vă actualizați planul accesând secțiunea de abonamente din contul dvs. și selectând planul dorit. Veți fi redirecționat către pagina de plată unde veți putea plăti cu cardul.

Dacă alegeți abonamentul Standard și depășiți limita de facturi (10.000 facturi), veți fi notificat și veți putea alege planul Premium sau Enterprise. Dacă nu alegeți un plan mai mare, veți avea access doar la ultimele 10.000 facturi.

Dacă alegeți abonamentul Premium și depășiți limita de facturi (50.000 facturi), veți fi notificat și veți putea alege planul Enterprise. Dacă nu alegeți un plan mai mare, veți avea access doar la ultimele 50.000 facturi.

Abonamentul nou va fi activ imediat și veți plăti diferența de preț între cele două planuri.

Deoarece societatea noastră nu este înregistrată în scopuri de TVA, prețul nu include TVA. În cazul în care societatea noastră va fi înregistrată în scopuri de TVA, prețurile afișate vor fi fără TVA.

Puteți să vă ștergeți contul accesând secțiunea de setări din contul dvs. și selectând opțiunea de ștergere a contului. Contul va fi șters imediat împreună toate companiile și facturile asociate.